Alfa Romeo Giulia GTA

Írta: Super User on . Beküldve: ALFA HÍREK

A Moparinsiders értesülései szerint az 510 lóerős Quadrifoglio alapjaira épülhet a Giulia új sportváltozata. Ezt a változatot állítólag a márka alapításának 110 éves évfordulójára készítik, amelyet június 24-én ünnepelnek.

A pletyka szerint a GTA néven érkező új Giulia változat teljesítménye 620 lóerőre nő, és vagy húsz kilogrammal könnyebb is lesz, mint a jelenlegi csúcsváltozat. Műszakilag nem várható jelentős változtatás, egyszerűen a Quadrifoglio Ferrari-fejlesztésű, 2,9 literes V6-osából hozzák ki, amit még lehet.

Állítólag korlátozott példányszámú kivitel lesz a GTA, amely csak Európában kerülhet piacra.

Forrás: Totalcar

Videó: Megküzd az Alfa Romeo a Ferrari 488 Pistával és a McLaren 600LT-vel

Írta: Super User on . Beküldve: ALFA HÍREK

Videó: Megküzd az Alfa Romeo a Ferrari 488 Pistával és a McLaren 600LT-vel

Bár a 4C nem ugyanaz a kategória, mint a másik két autó, azért így is nagyon jól tartja magát velük szemben.
Persze egyértelmű, hogy a három kocsi közül melyik a leglassabb, de ettől még nem lesz kevésbé izgalmas számunkra a lenti videó, és, ami még fontosabb, jól bemutatja, mekkora különbség van egy sportkocsi és egy szuperautó között.

Ennek a kérdésnek a megválaszolására fogott a 888MF nevű Youtube-csatorna stábja egy Alfa Romeo 4C-t, egy Ferrari 488 Pistát, illetve egy McLaren 600LT-t.

Hogy gyorsan túl legyünk a számokon, a Ferrari 3,9-literes V8-asa 710 lóerős, a McLaren 3.8-literes V8-asa 592 lóerős, míg az Alfa 1.75-literes sornégyese 280 lóerővel bír. Nem tűnik túl igazságosnak, ugye?

Nem is az, de ahogy említettük, a verseny célja itt a szuperautó és a sportkocsi összemérése. Az eredmény nem lep meg senkit, de be kell vallani, a 4C nagyon szépen tartja magát, ahhoz képest, mennyivel gyengébb versenytársainál.

Az olaszok kétülésesét így látva csak még jobban fáj a szívünk, hogy a gyártó leállítja a termelését. Továbbra is lehet új 4C-t venni, de csak ha a kereskedéseknek van készleten modellje, ami pl. Franciaországban összesen 20 darabot jelent. Amint ezek elfogytak, lehull a függöny.

Forrás: https://hu.motor1.com/

Januártól más a benzin, ezeket az Alfa Romeokat teheti tönkre

Írta: Super User on . Beküldve: ALFA HÍREK

2020. január elsejétől Magyarországon is kötelezően megjelenik az E10-es – azaz egytized rész etanolt tartalmazó – 95-ös benzin.

Ez környezetvédelmi szempontból örvendetes (ennyivel kevesebb kőolaj-származékot égetünk el utazásaink során), viszont számos korosabb autó, illetve bizonyos, az etanolra nem felkészített járművek esetében mechanikus problémákat okozhat az üzemanyagba adagolt alkohol. A probléma nem csekély: amennyiben olyan autóba tankolunk E10-es üzemanyagot, amely azzal nem kompatibilis, az európai autógyártók szövetsége, az ACEA tanácsát követve a legjobb leereszteni az üzemanyagot és újratölteni a tartályt más, engedélyezett minőségű benzinnel. Az ACEA az irányelv hatályba lépése óta folyamatosan listázza azokat a járműveket, amelyek nem üzemeltethetők E10-es üzemanyaggal. Az alábbiakban azokat a típusokat soroljuk fel, amelyek a leggyakrabban fordulhatnak elő ezek közül Magyarországon. Ha megtalálod a kocsid, konzultálj a szerelőddel, hogy hogyan tovább.

Alfa Romeo

A 2011. január elseje után gyártott benzinmotorok kivétel nélkül kompatibilisek.

Szintén alkalmasak az alábbi típusok itt megnevezett erőforrásai:

a MiTo és a Giulietta összes benzinmotorja

159: 1.8 16V, 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6

Brera: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6

Spider: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6

8C: 4.7 32V

Új Alfa Romeo Tonale

Írta: Super User on . Beküldve: ALFA HÍREK

A kínálatban a MiTo hagyta űrt tölti majd be a Tonale, de ezen kívül nincs bennük sok közös. Az újdonság méretben, és valószínűleg műszaki szempontból is a Fiat 500X-re emlékeztet, természetesen jófajta Alfa Romeo-csomagolásban.

A képek minősége nem kifogástalan, viszont a lényeg jól látszik rajtuk: ez alapján a Tonale formaterve kifejezetten jól sikerültnek tűnik. A stílusa egy kicsit eltér a nagyobb Alfa Romeókétól, több rajta az él, és az orr-rész is határozottabb kontúrú, kevésbé legömbölyített. Egészen karakteres a fényszórók és a hűtőrács alkotta kifelé keskenyedő sáv, középen az Alfa-pajzzsal.

A tervezők itt is használták a 156-os óta már sokszor bevált, rejtett hátsó kilincses megoldást, így ránézésre azt sem egyszerű megállapítani, hogy hány ajtós az autó. A megfejtés öt – ettől is várják, hogy a legkisebb Alfa Romeót többen keressék majd, mint a háromajtós MiTót.

A bemutató időpontját egyelőre nem ismerjük, de nem lenne meglepő, ha 2020 tavaszán már meg is tartanák a világpremiert. A márka eladásait ismerve azt mondanánk, a sietség indokolt volna: a Tonale a legdivatosabb, leggyorsabban növekvő kategóriában hozná helyzetbe az Alfa Romeót, amelynek a vagyonokért kifejlesztett, vadiúj Giulia és Stelvio nem igazán hozott szerencsét.

Új ALfa Romeo Mito

Írta: Super User on . Beküldve: ALFA HÍREK

Az Alfa Romeo 2008-ban leplezte le a keresztségben MiTo nevet kapott kisautót, mely azóta lényegében változatlan formában van jelen a piacon. 10 év azonban igen hosszú idő az autóiparban, így a gyártónak hamarosan lépnie kell, és be kell mutatnia a vadonatúj MiTo-t.
Az Alfa Romeo tisztában van azzal, hogy a kisautók iránt mostanság jelentősen visszafogottabb érdeklődés mutatkozik, mint az enyhén emelt hasmagasságú, terepjárósra faragott crossoverek iránt. Éppen ezért a következő generációs MiTo minden valószínűség szerint kategóriát fog váltani, és a Stelvio mosásban alaposan összement kiadása lesz belőle.

Forrás: hvg.hu

Varsicar

Szervizelés és alkatrész kereskedés mellett használt autókat is forgalmazunk. A képre kattintva megtekinthető aktuális kínálatunk!

V-engines

Partnerünk a V-Engines cég, melynek profilja Angliából származó használt autó motorok értékesítése. A képre kattintva részletesebb információ szerezhető! Autószerelőknek egyedi kedvezmény!